Az Irodai költöztetés jellegében nem tér el a lakossági költöztetésektől, a feladat ugyanaz.
Ami más, az a helyszín és a költöztetni kívánt tárgyak személyre szabott mennyisége. Az ott dolgozók létszáma, munkájuk jellege, környezete (gondolok itt arra, hogy irodaház, telephely, vagy bérelt lakás) technikai háttere, mind befolyásolja a munka megszervezését, és lebonyolítását.
Ötletek, melyek könnyíthetik a szervezést:
- A költözés szervezéséhez érdemes megbízni kis létszámú munkatársat, akik az elejétől a végéig koordinálják a zökkenőmentes munkafolyamatot.
 - Célszerű beszerezni az új helyszín alaprajzát és azon megtervezni a munkahelyek elrendezését.
 - Minden kollégát meg kell kérni, hogy a költözést megelőző napon a személyes tárgyaikat felcímkézett zárt dobozokban csomagolják be.
 - Érdemes jó minőségű dobozokat beszerezni és a csomagolás közben megfelelő mértékben leragasztani.
 - Az elkészült dobozokat név és rendeltetési hellyel ellátott jelzéssel lássuk el, a bútozatot szintén.
 - Az aktuális napon ha lehet már ne dolgozzanak a munkatársak, mert ezzel gátolhatják a költözés gördülékenységét.
 - A csomagolási igényt mindig előre jelezzék, ha a költözés napján csomagolják (vagy igény esetén csomagoljuk az iratokat) akkor óriási időveszteséget halmozunk fel.
 - Fontos, hogy előre megszervezett legyen a teherautók parkolása (mindkét helyszínen).
 - Irodaház esetében tudni kell, hogy munkaidőben milyen útvonal engedélyezett a házszabály szerint a munkavégzéshez, használható-e a lift?
 - Nagyobb létszám esetén mindenképpen kérjen helyszíni felmérést. Kollégánk segítségére lesz a szervezésben, a csomagoló mennyiség meghatározásában, a körülmények feltérképezésében.